REMONTER DROGOWY
MADPATCHER 6.5W

Remonter drogowy Madpatcher to jeden z najbardziej rozpoznawalnych produktów naszej firmy.

OPIS MASZYNY

Na przestrzeni ostatnich kilkunastu lat zebraliśmy olbrzymie doświadczenie, które wykorzystaliśmy przy budowie kolejnej generacji modelowej. Maszyny dzięki unikatowym rozwiązaniom pracują z powodzeniem w skrajnie różnych warunkach klimatycznych od gorących stref północnej Afryki po zimne nieprzyjazne rejony północnej Azji.

WIELE SKŁADOWYCH NA JEDEN SUKCES

Idea pracy urządzenia jest prosta i polega na podawaniu pod ciśnieniem grysu oraz emulsji asfaltowej do głowicy roboczej. W głowicy następuje precyzyjne otoczenie grysu emulsją a w kolejnej fazie następuje wbudowanie pod ciśnieniem powstałej mieszanki w istniejący ubytek lub pęknięcie remontowanej nawierzchni. Kluczowe dla powodzenia oraz późniejszej trwałości całego procesu jest precyzyjne otoczenie ziaren grysu emulsją, tak aby cała ich powierzchnia została pokryta w sposób jak najbardziej jednorodny.

Doprowadzenie tego procesu do perfekcji było możliwe dzięki precyzyjnemu dostosowaniu prędkości przelotowej grysu przez dyszę zwilżającą, do ilości emulsji podanej poad odpowiednim ciśnieniem i z odpowiednią geometrią wtrysku. Remonter Madpatcher wyposażony jest w topowy przemysłowy silnik diesla KUBOTA. Dmuchawa światowego lidera firmy Robuschi gwarantuje wieloletnią bezawaryjną pracę. Przenośnik ślimakowy grysu wykonany ze stali HARDOX 400 – do 2000 motogodzin bez wymiany. W układzie podgrzewania emulsji zastosowano płytowy wymiennik ALFA LAVAL, wykorzystujący ciepło odpadowe silnika diesla.

Wszystkie powyższe rozwiązania sprawiają, iż Madpatcher jest maszyną niezwykle tanią w eksploatacji. Dziś bez obaw możemy powiedzieć że Madpatcher to przewaga dzięki technice.

To co wyróżnia nasze maszyny na tle konkurencyjnych rozwiązań to ekonomiczność i wydajność. Optymalnie dobrane napędy, hydraulika proporcjonalna, która pozwala na oszczędne dysponowanie mocą silnika, co skutkuje niskim zużyciem paliwa. Zamontowany w układzie emulsji wymiennik ciepła pozwala zaoszczędzić do 30% kosztów ponoszonych przez klienta na podgrzewanie emulsji.

Na jednej stronie wymiennika przepływa emulsja asfaltowa, na drugiej chłodziwo silnika. Emulsja po przejściu przez wymiennik ogrzewa się o dodatkowe 20°C÷25°C. Tak więc w naszym remonterze wystarczy podgrzać emulsję do 55°C by była gotowa do pracy. Nad wszystkimi procesami maszyny czuwa sterownik Siemensa.

W naszej ofercie znajduje się wiele typów remonterów, w odpowiedzi na oczekiwania klientów oferujemy:

MADPATCHER MP 6.5W montowany na ramie samochodu ciężarowego,
MADPATCHER MP 4.5W montowany na ramie samochodu ciężarowego lub przyczepy,
MADPATCHER MP 6.5WP pulpit operatora znajduje się przed kabiną samochodu,
MADPATCHER MP 6.5WW przystosowany do montażu na wywrotce (maszynownia za kabiną samochodu).

Każdy z powyższych typów produkowany może być w opcji z dwoma podajnikami ślimakowymi i trzema frakcjami grysu.

DANE TECHNICZNE

ŹRÓDŁO ENERGII
silnik Diesla Kubota D1105 / 18,5 kW / 25,1 KM (przy 3000 obr./min.)
silnik Diesla Kubota D1505 / 26,2 kW / 35,6 KM (przy 3000 obr./min.)
MASA WŁASNA
2770 kg, 3090 kg
DWUSEKCYJNY ZBIORNIK NA KRUSZYWO
· kruszywo grube: 6,0 m3 lub 4,0 m3
· kruszywo drobne: 0,5 m3
ZBIORNIK EMULSJI
· ocieplony watą mineralną 100 mm
· ogrzewanie – automatyczny palnik gazowy regulowany 20÷52 kW
WYDATEK GRYSU
komputerowo sterowany wydatek grysu z płynną regulacją w całym zakresie.
DMUCHAWA
Robuschi RB-LP 45 V
PODAJNIK KRUSZYWA
· hydraulicznie napędzany
· ślimakowy
PULPIT STEROWNICZY
ergonomiczny, integrujący wszystkie układy sterujące
PRZEPŁYWOWY PODGRZEWACZ EMULSJI
Alfa Laval: 18 płyt
PODAWANIE EMULSJI
podawanie emulsji pompą zębatą GVR B50 z płynną regulacją wydatku kontrolowaną przez komputer Simensa.
RAMIĘ ROBOCZE
hydraulicznie regulowane

PLIKI DO POBRANIA

MADROG TV

MASZ PYTANIA?

Zostaw dane kontaktowe – skontaktujemy się jak najszybciej.