PŁUGI ODŚNIEŻNE2018-07-09T16:10:14+00:00

Project Description

PŁUG ODŚNIEŻNY
MAD 3200

Pług odśnieżny jednolemieszowy lub lejowy przeznaczony jest do usuwania śniegu z dróg różnej kategorii w terenie zabudowanym lub poza nim.

OPIS MASZYNY

PŁUGI ODŚNIEŻNE JEDNOLEMIESZOWE O ODKŁADNICY STALOWEJ LUB Z TWORZYWA SZTUCZNEGO

Produkowane przez naszą firmę pługi odśnieżne są urządzeniami służącymi do odśnieżania dróg różnych kategorii o średniej szerokości zarówno w terenie zabudowanym jak i poza nim. Są to urządzenia o wysokich parametrach pracy, charakteryzujące się nowoczesnymi rozwiązaniami konstrukcyjnymi, dzięki którym są one skutecznym i bardzo ekonomicznym narzędziem w zimowym utrzymaniu dróg. Pługi są produkowane w dwóch wariantach szerokości lemiesza od 3000 – 3500mm i montowane są na typowych płytach czołowych DIN na nośnikach takich jak samochód ciężarowy, Unimog czy ciągnik rolniczy odpowiedniej wielkości. Dzięki możliwości zmiany kąta natarcia są najlepszym narzędziem do efektywnej obsługi dróg w okresie zimowym.

PŁUGI ODŚNIEŻNE LEJOWE

Są budowane jako jednolemieszowe pługi przeznaczone do usuwania śniegu z dróg poza obszarem zabudowanym, montowane na typowej płycie DIN na odpowiedniej wielkości samochód ciężarowy. Pługi te dzięki specjalnej geometrii odkładnicy pozwalają przy odpowiedniej prędkości nośnika na odrzucanie śniegu daleko poza pobocze drogi. W dolnej części posiadają lemiesze gumowe pozwalające na elastyczną pracę przy większych prędkościach odśnieżania.

Produkowane typy: MAD 3200PL – MAD 3500PL

TYP MAD3000 MAD3200 MAD3500
Szerokość (mm) 3000 3200 3500
Szer. transportowa 2460 2620 2870
Wysokość 1000 1000 1000
Praca przy 30st. (mm) 2600 2770 3030

KONSTRUKCJA

· konstrukcja metalowa, spawana z dwukrotnym zabezpieczeniem antykorozyjnym,
· odkładnica metalowa profilowana lub z tworzywa sztucznego – wg uznania zamawiającego,
· własny agregat hydrauliczny 24V zapewniający sterowanie, zmiany wysokości i kąta natarcia, oraz pracę w trybie „pływającym”,
· zasilanie elektryczne z instalacji nośnika, · pełne sterowanie z pulpitu w kabinie kierowcy,
· zawieszenie, sterowanie wraz z płytą DIN umożliwia szybką zmianę odkładnicy na lejową,
· bezpieczne, bezawaryjne pokonywanie przeszkód na drodze poprzez funkcje tzw. pływającą,
· w górnej części osłona gumowa chroniąca przed sypaniem śniegu na szybę nośnika,
· lemiesze gumowe wymienne w dolnej części pługa,
· siłowniki hydrauliczne do zmiany położenia pługa zapewniające stabilność pracy,
· oświetlenie drogowe, obrysowe,
· dwa koła podporowe gumowe lub poliuretanowe,
· odkładnice zarówno stalowe jak i z tworzywa sztucznego są optymalnie ukształtowane w sposób uniemożliwiający przyleganiu do nich śniegu.

PLIKI DO POBRANIA

MASZ PYTANIA?

Zostaw dane kontaktowe – skontaktujemy się jak najszybciej.