Project Description

SKRAPIARKA DOCZEPNA
SM2000

Skrapiarka SM2000 służy do wykonywania sprysków przy zastosowaniu emulsji asfaltowych.

OPIS MASZYNY

Skrapiarka SM 2000 jest nowoczesną, sterowaną komputerem maszyną służącą do pokrywania różnych rodzajów dróg emulsją asfaltową, szczególnie do sprysków międzywarstwowych. Zastosowanie dysz szczelinowych pozwala na dokładne spryskiwanie drogi od małych wydatków do bardzo dużych, jednocześnie zastosowanie komputera gwarantuje utrzymanie dokładności wylewu w tolerancji ±4 %. Maszyna jest zaopatrzona w zaczep transportowy i może być ciągniona przez dowolny środek transportu. Sterowanie pracą maszyny odbywa się jednoosobowo z kabiny kierowcy przez operatora – kierowcę.

Maszyna jest zaopatrzona w ramę pośrednią i może być także zamontowana na dowolnym samochodzie ciężarowym o odpowiedniej ładowności (min 3.500 kg).

ZBIORNIK NA EMULSJĘ ASFALTOWĄ

Zbiornik na emulsję asfaltową ma pojemność 2.000 l. Ocieplony jest 10 cm wełny mineralnej, standardowo wyposażony w palnik o mocy 92 kW zasilany olejem napędowym lub opałowym MSR 12V DC. Zbiornik posadowiony jest na ramie z kształtowników stalowych.

UKŁAD ZASILANIA EMULSJĄ ASFALTOWĄ

Maszyna posiada system połączeń rurowych, który umożliwia:
– napełnianie zbiornika od góry
– obieg jałowy asfaltu lub emulsji asfaltowej – „grzanie belki spryskowej”
– tłoczenie robocze do spryskiwaczy pod ciśnieniem 2÷4 atm.
– spust emulsji (przyłącze

Układ zasilany jest pompą wirową. Sterowanie wydatkiem odbywa się przy pomocy komputera.

BELKA SPRYSKOWA

Zasadniczym elementem maszyny jest belka spryskowa. Wykonana jest z rury prostokątnej, do której mocowane są sekcje spryskowe. Długość belki wynosi 2500 mm. Załączanie dysz pneumatyczne. Stopniowanie regulacji sprysku co 250 mm. Belka wyposażona jest w komplet dysz szczelinowych o wydatku 0,2 ÷ 1,4 l/m2.
Załączanie dysz spryskowych – elektropneumatyczne.

ŹRÓDŁO ENERGII

to silnik Diesla kubota D1105 18.5 kW/3000 rpm
Silnik napędza:
– Pompę hydrauliczną,
– Pompę emulsji,
– Sprężarkę powietrza.

DANE TECHNICZNE

ZASTOSOWANIE
emulsja asfaltowa
SZEROKOŚĆ TRANSPORTOWA
2500 mm
DŁUGOŚĆ Z DYSZLEM
6400 mm
MASA WŁASNA
2900 kg
MAX / MIN. SZEROKOŚĆ PRACY
2500 mm / 250 mm
POJEMNOŚĆ EKSPLOATACYJNA
2000 l
NIEZALEŻNY NAPĘD SILNIKIEM
silnik Diesla Kubota D1105 18.5 kW / 3000 obr./min.
WYDAJNOŚĆ ROBOCZA POMPY BITUMU
min. 150 l/min. – max 300 l/min.
SPRĘŻARKA POWIETRZA
ciśnienie w układzie pneumatycznym – 8 bar
PALNIK
moc max 160 kW MSR 12V DC zasilany olejem napędowym lub opałowym
RODZAJ PODWOZIA
przyczepa jednoosiowa ciągnięta przez samochód lub ciągnik z układem hamulcowym pneumatycznym
LANCA DO PRACY RĘCZNEJ
długość węża: 7 m
KOLEKTOR SPRYSKOWY
2,5 m – załączanie dysz co 250 mm
REGULACJA WYDAJNOŚCI SPRYSKU
dysze szczelinowe 0,2 – 1,4 l/m2
ZAŁĄCZANIE DYSZ
zdalne elektro-pneumatyczne
ŚWIATŁA
zgodne z przepisami ruchu drogowego
STEROWANIE PRACĄ MASZYNY
jednoosobowo z kabiny operatora
UKŁAD SPRYSKU
sterowany komputerowo
SZYBKOŚĆ ROBOCZA SKRAPIARKI
2,8 – 20,8 km/h
SZYBKOŚĆ TRANSPORTOWA SKRAPIARKI
60 km/h
CIŚNIENIE ROBOCZE W KOLEKTORZE
2 – 4 atm.
PODNOSZENIE KOLEKTORA
mechaniczne
SZYBKOŚĆ NAGRZEWANIA
40°C/h
SZYBKOŚĆ UTRATY TEMPERATURY
2°C/h
UKŁAD ELEKTRYCZNY
24V/500 W

PLIKI DO POBRANIA

MADROG TV

MASZ PYTANIA?

Zostaw dane kontaktowe – skontaktujemy się jak najszybciej.